الصفحات

٢٠‏/٠٥‏/٢٠٠٩

مقدمة

ابدأ من هذه اللحظه فى كتابه مدوناتى & يمكن العمر مش كبير لكن اللى شوفته كتير . أنا قابلت ناس كتير فى حياتى علمونى اشياء كتير& مكنش فى موقف بيمر الا وكان بيعملنى كتير عشان كده انا يمكن اكون 13 سنه لكن عندى خبرااااااات كتير مع الناس اللى اعرفهم او اللى حتى معرفهش.افتكر لما كان عمرى 8 سنين لما كنت لسه شايفه الدنيا وردى زى كتير مننا & زى ماكنا شايفين الناس لسه بيخيرهم &والحب هو قصه سندريلا& والشغل مستنينه بس نخلص& والعريس مستنى بس احنا نقشر.متهيألى الحال اتغير اوووووى واكيد الصوره اتغيرت بس ياترى ليه ! سؤال بتمنى اعرف اجابته ..................

هناك تعليقان (٢):

عالم ماريونت يقول...

يا حبيبة قلبي
انا ليا الشرف اني اكون صاحبة التعليق الاول في المدونة بتاعتك وفي انتظار باقي التدوينات
مكنتش متوقعه انك صغيرة كدة ؟؟؟؟؟؟؟
ربنا يوفقك يارب الحياة لسة قدامك

ان شاء الله هاجي ازورك دايما

اختك رنا

أسماء أحمد فى حفلة تنكرية يقول...

ميرسي يا صاحبه التعليق الاول بس اكيد مش هيكون الاخير لانى لسه محدش يعرف المدونة بتاعتى غير اتنين انا وانت لكن ان شاء الله هوصل صوتى ل80 مليون