الصفحات

١١‏/٠٩‏/٢٠٠٩

ايه انت، وايه انا؟


ايه انت ، وايه انا ؟؟؟؟
اذكرك انت اولا ..!!!
نعم ،اذكرك انت اولا.....!!!
لانك تهمنى اكثر من نفسى .....
واحبك اكتر من حياتى....
احب همسك ....
احب ضحكك.....
واموت من اهاتك وزكرياتك ....
ايه انت ، وايه انا؟؟؟؟؟
انت الهواء الذى استنشقه .....
وانا بدونك لاتكون لى حياة.....
ايه انت ، وايه انا؟؟؟؟؟
انت الحياة واسرارها.....
وانا بدونك كيف اعيش ولا توجد الحياة....
ايه انت ، وايه انا يا حبيبي؟؟؟؟؟؟؟

هناك ٣ تعليقات:

micheal يقول...

حلوة الخواطر دي..كل سنة وأنتي طيبة

مواطن مصرى نايم يقول...

جميلة يا سمسم
تسلم ايدك عجبتنى الخاطرة
اول تعليق عندك و ان شاء الله مش الاخير
و انا دخلت هنا كذا مرة من غير ما اعلق
عاجبنى بلوجك

كل سنة و انتى طيبة

أسماء أحمد فى حفلة تنكرية يقول...

وانت طيب يا مايكل وان باذن الله فى تقدم
ـــــــــــــــــــــــ
ميرسى جدا يا اسلام عى التعليق وربنا يوفقك يارب
وكل سنه وانت طيب ياقمرى
ـــــــــــــــــــــــ