الصفحات

٣٠‏/٠٣‏/٢٠١٠

انا بحلف من دلوقتى

انا بحلف من دلوقتى

واللهى لأغير وقتى

هعيش عشان نفسى

والا يوم هفكر فى غيري

ده انا لما بعامل ده كويس يقولوا مذنب

ولو كلمت دى برقه يقولوا مش طبيعى

يعنى أعمل ايه

قولولى الحل أيه؟

والا جيتوا عند دى ومش عرفين تتكلموا

واوعوا تقولوا انى فاضى

انا وحياتكوا مشغول بحياتى

انا هقولكوا الحل ايه

انا هحلف من دلوقتى

واللهى لاغير وقتى

واعيش عشان نفسى

والا يوم هفكر فى غيري

و لو حد عنده كلمه يوفرها لنفسه

عشان انا من دلوقتى هعيش لنفســـــــــى

هناك تعليقان (٢):

أنا إللى أستاهل يقول...

و لو حد عنده كلمه يوفرها لنفسه

عشان انا من دلوقتى هعيش لنفســـــــــى
الى قبلينا قالوا أعمل الخير وأرميه البحر صدقينى الى بيعيش لوحده ولنفسه بيخسر كتير جدااااا فوق مما تتصورى وطبعا كلامى ده مش معناه انى مش حاسس بكلامك بالعكس انا مقتنع بكل شىء قولتيه وبكل الحاجات الى بتحصل فى زمانا ده والانتقادات الغريبة الى بنشوفها اليومين دول بس فى حاجة مهمة جداااااا ان الطبع لا يغلب التطبع فانتى مهما حاولتى تعيشى لنفسك مش هتعرفى فلاحسن تعيشى بطبيعتك لانك انتى الى الصح ومسير المجتمع يفهمك مهما طال الزمن لكن اوعى تغيرى فى يوم مبدئك عشان تخلف عصبة من المجتمع
وميرى على الكلام الجميل الى انتى خلتينا نقرأه

Lady E يقول...

انتي عكس كلامك يا سومة

ما استحق ان يولد من عاش لنفسه فقط

وجنة من غير ناس ما تنداس ، مضطرين نستحمل سخافات ناس ورخامتهم علشان مش كل الناس زيينا وكمان لازم نستحمل اللي بنحبهم

وبعدين عموما الناس مبترضاش عن حد وكويس انك تهتمي بنفسك قبل ما تهتمي بأي حد لكن اللي مش كويس انك تعيشي علشان نفسك وبس

دمتي بخير يا حبيبتي